Helptim logo

USLOVI KORIŠĆENJA


I. Servis za hitne pozive

Servis za hitne pozive (u daljem tekstu: “Servis”) predstavlja komunikacijski sistem koji obezbeđuje telekomunikacijsku povezanost aparata-mobilnog komunikatora (u daljem tekstu: “Mobilni komunikator”) sa Kontakt centrom CORIS-a (u daljem tekstu: “Kontakt centar”) kako bi Korisnik mogao da pozove pomoć u bilo kom trenutku.

  • Uspostavljanje telefonske komunikacije sa Korisnikom u roku od 120 sekundi.
  • Utvrđivanje razloga aktivacije servisa i pružanje saveta Korisniku.
  • Obaveštavanje osoba za kontakt i/ili hitnih službi u slučaju ozbiljnih zdravstvenih problema.
  • Automatska aktivacija servisa u slučaju neuobičajenih kretnji Korisnika.
  • Prikupljanje lokacije Korisnika radi preciznog pružanja pomoći.

II. Korisnička oprema

Korisnička oprema uključuje Mobilni komunikator i stanicu za punjenje baterije. Korisnik je odgovoran za održavanje baterije u funkcionalnom stanju.

III. Telefonski brojevi u komunikatoru

U Mobilni komunikator mogu biti integrisani do četiri telefonska broja za kontakt koji se biraju redosledom definisanim prilikom ugovaranja usluge.

IV. Korisnik usluge

Korisnik usluge može biti svako fizičko lice starije od 8 godina koje živi na teritoriji Republike Srbije. Maloletnim licima uslugu ugovara zakonski zastupnik.

V. Kontakt centa

Kontakt centar predstavlja prostor opremljen stručnim licima CORIS-a i odgovarajućom opremom za realizaciju Servisa.

VI. Kontrolni pozivi

Nakon dostavljanja opreme, HELP TIM sprovodi kontrolne pozive radi provere ispravnosti opreme i obučavanja Korisnika.

VII. Izmene i dopune pravila

HELP TIM zadržava pravo izmene i dopune Pravila uz blagovremeno obaveštavanje Korisnika putem pisanog obaveštenja i internet stranice.

VIII. Stupanje na snagu

Pravila stupaju na snagu 23.9.2024. godine.