Servis za hitne pozive (u daljem tekstu: “Servis”) predstavlja komunikacijski sistem koji obezbeđuje telekomunikacijsku povezanost aparata-mobilnog komunikatora (u daljem tekstu: “Mobilni komunikator”) sa Kontakt centrom CORIS-a (u daljem tekstu: “Kontakt centar”) kako bi Korisnik mogao da pozove pomoć u bilo kom trenutku.
Korisnička oprema uključuje Mobilni komunikator i stanicu za punjenje baterije. Korisnik je odgovoran za održavanje baterije u funkcionalnom stanju.
U Mobilni komunikator mogu biti integrisani do četiri telefonska broja za kontakt koji se biraju redosledom definisanim prilikom ugovaranja usluge.
Korisnik usluge može biti svako fizičko lice starije od 8 godina koje živi na teritoriji Republike Srbije. Maloletnim licima uslugu ugovara zakonski zastupnik.
Kontakt centar predstavlja prostor opremljen stručnim licima CORIS-a i odgovarajućom opremom za realizaciju Servisa.
Nakon dostavljanja opreme, HELP TIM sprovodi kontrolne pozive radi provere ispravnosti opreme i obučavanja Korisnika.
HELP TIM zadržava pravo izmene i dopune Pravila uz blagovremeno obaveštavanje Korisnika putem pisanog obaveštenja i internet stranice.
Pravila stupaju na snagu 23.9.2024. godine.